torsdag 7 augusti 2014

TRE DAGAR LEDIGT

jag har nu äntligen inlett helgen och det är bara torsdag(!). arbetsveckan har gått ganska trögt och jag har sovit alltför lite timmar om nätterna, men nu inatt ska jag försöka ta igen några åtminstone. men jag menar, inte vill man ju riktigt gå och lägga sig när resten av de som är hemma sitter uppe vid köksbordet om kvällarna?

hur som helst klarnar det mest hela tiden, med allt gällande bröllopet och som har med det att göra. idag fick gubben ringt och fixat så att vi kommer ha el i vår lägenhet från och med imorgon, idag testade jag och mamma på att baka någon cheesecake och någon annan kaka(bara för att se vad vi riktigt ska bjuda på till kaffet på bröllopet, förutom då tårtan marrängrullarna chokladbollarna småmuffinsarna och godiset.) imorgon då istället kommer jag inleda dagen med att fara på provkamning nmr 1, sedan ska jag packapacka och när klockan närmar sig tretiden(gubben slutar halv fyra) börjar vi så småningom köra mot vasa med ännu ett flyttlass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar