tisdag 19 augusti 2014

ligger i sängen och känner mig halvt rastlös, igen. men på samma gång är det nog också otroligt skönt att vara ledig och fixa små grejer inför lördagen... i och för sig är det är nog först på torsdag som det sista ställandet inför bröllopet börjar på allvar. men hittills idag har jag iaf fixat en reservplats för fotograferingen om vädret inte skulle tillåta någon längre fotografering utomhus... och det känns bra! ringde även till prisma och beställde 12 liter grädde... 12 liter!?!! det är helt sjuka mängder av allt som kommer gå åt.

dagens aktiveringsdilemma är just nu om jag ska fara ut och promenera innan jag far och duschar eller inte, om jag ska börja 'pynta' dricksflaskorna idag eller inte, om jag ska lägga på en film eller inte eller om jag helt enkelt inte ska göra någonting innan jag far på provsminkningen, innan stadsbesöket då minneskort och de sista gåvorna ska fixas åt de som hjälper oss under lördagen, kanske vi också börjar kryssa av vår långa inköpslista?  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar