tisdag 16 december 2014

NU TAR JAG PAUS


fastän jag skulle upp före nio imorse blev det ändå en sovmorgon till tio, ups. men när jag väl kom mig upp påbörjade jag lite kbt-läsning, men huhhu vad det tar energi av en när man måste vara så koncentrerad. iallafall är läsningen det enda jag gjort idag, förutom då att göra mat och ta pauser med jämna mellanrum. denna tentbok är faktiskt rätt så intressant och välskriven, men ändå lyckades jag inte hålla koncentrationen uppe så jag nådde mitt mål för dagen. jag gav upp för en stund sedan och nu tar jag paus(!!!!). bara det att jag faktiskt sitter och skriver ett detaljerat inlägg om detta talar ganska mycket i sig självt, undra på om något ens har fastnat.

paus var det. jag ska dra mig iväg till tisdagssamlingar ikväll och efteråt(beroende på när jag kommer hem) blir det att sitta framför tv:n tills det blir godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar