måndag 1 december 2014

ny månad, ny vecka och två överredigerade mobilbilder



en självstudiedag och jag har pysslat på med en julklapp, en personlig sådan. förutom det har jag även tvättat två klädtvättar, veckohandlat vid prisma med gubben och kockat ihop en skinkpaj. resten av kvällen ska jag försöka göra något åt studierna och ta en dusch innan ensam mamma söker kommer på tv:n.


i helg stannade vi i vasa, vilket var otroligt längesedan sist. på lördagkväll hade vi bjudit hit vänner på lillajulmys, med godsaker på hela köksbordet och gott sällskap kunde det inte bli annat än bra. på söndag bjöd vi C&J på mat och hade sällskap av dem en liten stund. när de hade farit tog vi det riktigt lugnt resten av dagen, så som det ska vara på en söndag också. efter denna otroligt lyckade helg känner jag nog minsann att jag kommer orka med två veckor skola ännu innan julledigheten.

2 kommentarer: