torsdag 18 december 2014

JULLOV

nu kan också jag säga att jag har jullov, på riktigt. i och med att jag har haft kbt-tenten som legat och på så har jag inte kunnat njuta fullt ut av "ledigheten", men nu är det total ledighet som gäller i två veckor framåt. imorgon har jag planerat att fara in till centrum, gå omkring för mig själv i jakt på de sista julklapparna och om jag skulle hitta en klänning till julafton skulle det inte skada heller. jag ska även hämta ut mina böcker som jag beställt från adlibris, åååh vad jag ska läsa på ledigheten( mest självbiografier, förstås). och så ska jag städa upp i lägenheten och börja packa kläder och sådant för vår långa vistelse hemhemma. vilken bra fredag jag kommer ha. godnatt nu.

2 kommentarer:

  1. En konstig fråga men! Fortsätter man hångla då man är gift?

    SvaraRadera