tisdag 7 december 2010

gårdagen var riktigt trevlig, gillar verkligen vänner som man kan prata om vad som helst med, precis vad som helst! vi kollade också på gamla bilder och filmer, och man kan nog bara konstatera att vi har hittat på en massa töntiga, konstiga saker men ändå så har vi haft obeskrivligt roligt.
men däremot så har skoldagen varit ganska jobbig, eftersom man gick runt halvdöd i skolan ungefär när det blev så sent igår förrän jag gick och la mig, men det var det nog värt. Morgondagen blir väl säkert lika, för klockan har bara tickat iväg, och jag fattar egentligen inte varför jag sitter här och glor ännu.
Och så där annars kom mitt h&m paket idag, och jag som hade sett fram emot att få nya plagg till garderoben blev bara en klänning rikare. Men nu är bara frågan var man ska börja söka efter kläder till julfesten?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar