fredag 17 december 2010

"den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"

har inte fattat ännu att det är fredag och helg, haha, det är bara en sådan härlig känsla med ledigt!
men hur som helst så ikväll har jag sovit i hela tre timmar och just kom jag ur bastun och nu blir det att vänta på att gullet får färdigt jobbat. Tror det kan ta ända till halv elva till och med, men kanske jag fördriver tiden med att fixa lite på historia inlämnings arbete, men observera kanske!

och idag har jag varit tillsammans med alex i fem månader också, det känns faktiskt mycket längre på något sätt. men det är så otroligt hur en människa kan påverka ens humör så där mycket, han får mig alltid att le om jag har en lite dåligare dag ibland, när jag är med honom så kan jag faktiskt vara mej själv och han finns alltid där om man behöver hjälp (t.ex. med läxorna, haha) , tror jag kortar av allting med att bara säga, jag älskar honom något så otroligt! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar