torsdag 16 december 2010

ännu ännu mera spännande

har nu tre(!) uppdrag att utföra på julafton. vet inte om jag mesar ur och låter pappa göra det istället, men det skulle nog vara så otroligt roligt,så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. men som tur har jag iaf ännu ganska länge på mig att fundera.

skoldagen var rolig! på gymnastiken var vi till tenniscenter och det var jätte kul fastän nu de inte gick så värst bra för mig, men redan tanken att gå tillbaka dit någon dag lockar faktiskt mycket :')
på psykologin fick vi bara några uppgifter vi skulle göra och på modersmål kollade vi filmen "Flugornas Herre". och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den eftersom jag har ju inte sett hela filmen ännu, men jag iaf tycker den är ganska konstig. och det suger bokstavligen när filmen och boken är helt annorlunda, så man sitter och stör sig ungefär på små detaljer som inte finns med i filmen, haha.
sista lektionen hade vi matematik - började med något nytt och det var inte så speciellt svårt, iaf inte ännu!

ikväll tänker jag fixa undan läxorna snabbt och sedan bara ta det lugnt!
och njuta av tanken att jag får vara med min älskling imorgon plus att jullovet närmar med stora steg :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar