måndag 27 december 2010

har minst sagt trevligt *host*

just nu väntar jag på att några bilder skall överföras till min minnessticka, sen skall de överföras till min nya dator och sen skall ännu flera bilder överföras igen och igen.
känns som om bilderna och filerna aldrig tar slut typ. har hållit på nu i över en timme och kan säga att det är ganska så enformigt.

men kan på samma gång berätta kort om gårdagen.
steg upp vid tolv tiden och for med det samma och duscha, ställde mig och så blev det släktträff. vi åt massor med mat, umgicks, skämtade, hade frågesport och vrålade till bland annat stilla natt ;) kan säga att jag gillar mina släktingar från pappas sida!
vi fick också se på ett lucia program av minstingarna i släktet och ungarna var ju så söta när de stod där och viftade åt alla olika håll med ljusen och stjärnorna deras :')
sedan vid åttatiden for jag och alex vidare till hans släktträff och var där en stund. han skulle nämligen jobba natt så vi var tvungna att gå ganska snabbt eftersom han också skulle föra hem mig före.

tror bestämt jag ska springa efter lite choklad nu så det inte blir lika långtråkigt att överföra bilderna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar