måndag 16 juni 2014

bröllopstalk


nu kommer det bara bli bröllopstalk i de kommande meningarna, så varningvarning till dem som inte gillar sådant. jag kom nämligen just hem från att ha varit på brudbuketts planering och dylikt. ovan på bilden syns buketten som jag hade med som lite inspiration, men det kommer bli lite andra blommor osv. förhoppningsvis blir det som jag har tänkt det i huvudet.

ett dilemma som jag har funderat över ganska länge är mina bröllopsskor. vid sidan på skorna fanns nämligen en stor boll/blomma som jag tänkte att jag enkelt får bort, men när väl jag hade fått bort hela spektaklet på båda skorna fanns där en svart cirkel(som säkert var till för att märka ut var "bollen" skulle vara) och inte vill man ju precis att den ska synas. men idag for jag iaf med skorna till en som tog på sig att försöka fixa det på något sätt. så även här blir det lite spännande att se resultatet när de väl är klara.

annars då.. de här senaste dagarna har jag kämpat på med festprogramhäftena. jag blir aldrig nöjd och ändrar från och till, är det inte texten som är felplacerad så är det valet av en bild jag inte riktigt nöjer mig med. gubben skulle förklara detta(med att jag sitter länge och ändrar till höger och vänster) med att jag har för lite att göra... men jag tycker faktiskt det är roligt att fundera lite, ändra, fundera lite till och ändra.

överlag så stressar jag verkligen inte med planeringen och annat, utan jag tycker som sagt att det för det mesta är roligt och jag ser bara fram emot dagen med en stor förväntan. men nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen innan jag tar tidigt natt.. jag har nu tre dagar framför mig då jag ska stiga upp vid femtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar