fredag 27 juni 2014

mindre än två månader

och helt plötsligt är det nu mindre än två månader tills vi säger 'ja' i kyrkan. desto mindre dagarna blir desto mera märker jag hur mycket som ska fixas egentligen.. det är liksom inte bara detdär "perus" sakerna som att få fixat mat och t.ex. fara in och planera hur tårtan och brudbuketten ska vara utan det gäller ju att veta varifrån och hur man ska få fixat allt möjligt också, de där småsakerna.

jag stressar absolut inte, inte ännu... men det är nog en del att tänka på. hur som helst tar vi troligtvis vårt första flyttlass till vasa nästa vecka och det ser jag minsann fram emot! men när det gäller inredningen och småsaker som behövs till vår lägenhet väntar jag nog till hösten innan jag börjar fundera extra över det. so long, nu väntar ett kvällsskifte och imorgon ett morgonskifte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar