tisdag 15 juli 2014

HUNNIT MED MYCKET

idag har jag hunnit med mycket, eller i alla fall känns det så. jag har haft en ledig dag, som dock inte började på bästa sätt men jag beslöt mig för att liknande saker inte ska få förstöra mina dagar i fortsättningen heller och bet ihop. hur som helst for jag iväg mot sandsund vid elvatiden, väckte gubben(stackarn som bara sovit några timmar när han jobbar natt hela veckan) och for iväg mot staden. väl i stan for vi in och planera bröllopstårtan, besökte jysk och köpte täcken&kuddar åt oss(min familjs bröllopspresent) och sedan köpte vi även en förlovningspresent men efter det kände gubben att han hade färdigt för idag och det förstår man ju.

sedan när jag kommit mig hem efter att ha tagit det lugnt i sandsund en stund ringde jag några samtal och allt klarnade ytterligare inför vår stora dag, skönt! mot kvällen blev det ytterligare ett stadsbesök med mamma och då var vi på klänningsjakt och i samma veva handlade jag hem hundra servetter... the "to do- listan minskar"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar