torsdag 24 juli 2014

idag efter jobbet for jag bara hem en sväng för att äta och sedan in till staden igen för att se på volleyboll. det gäller att ta till vara på jakobsdagar nu, när det är mycket program och mycket folk i staden... inte för att jag annars besöker jakobstad så riktigt ofta annars heller, men nu när de ändå har ordnat med program vill jag nog spendera tid där ännu den här veckan.

jag hann i alla fall se på lite volleyboll, se på några dansuppvisningar och även äta vårrullar innan jag for hemåt igen. väl hemma blev det diskussioner om försäkringar, eller jag lyssnade väl nog mest på(förstår mig inte riktigt på detdär). sedan när gubben sökte sig hemåt tog jag tag i bordsplaceringen till bröllopet och fick nästannästan pusslar allt, bara lite kvar.

annars är vi fortfarande på notjakt. och annars är det min sista dag på hemtjänsten imorgon. och annars har jag även en ledig helg (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar