måndag 21 juli 2014

är lite i valet och kvalet gällande min beställning på brudbuketten - ska jag faktiskt ha de röda rosorna där eller inte? blir det för mycket? skulle det bli mera elegant att bara ha en vit bukett? frågorna snurrar... men jag tror det får vänta en stund ännu.

hur som helst har jag nu bara fyra dagar kvar på hemtjänsten, sedan ca tre veckor på fresh och så tar jag ledigt! tänk, redan då skulle denna sommar vara förbi och det sista med bröllopsplaneringen påbörjas. och så helst plötsligt skulle vi vara gifta. det är verkligen inte länge kvar nu!

annars då? jo, imorgon ska jag fara in till forsbergs så får de börja på med festprogramhäftena och så ska jag även försöka ringa några samtal på min en timmes lediga matpaus. men på samma gång vet jag ju inte riktigt om det blir en matpaus eller inte? svårt att veta om klienterna ringer eller ej, blir det en stressig eller en lugnare dag? men nåja, tanken är i alla fall det ovanstående.

aki hämtade annars nya bilringar åt oss idag också, dit for nog närmare en fyrahundring... men det behövdes nog! imorgon blir det ett besök till försäkringsbolagen för honom, nu ska det kollas upp var det lönar sig mest för oss att börja försäkra oss själva och våra ägodelar.

och så får vi faktiskt fixat småsaker hela tiden tycker jag, som t.ex. igår fick jag fixat så att vi får låna en "upphöjning" till vårt bord på bröllopsdagen, likaså fick vi det fixat med lånandet av en videokamera & stativ... fortsättning följer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar