onsdag 30 juli 2014

TRÖTT

idag har jag inte gjort desto mera än jobbat. jag var så trött när jag kom hem idag men valde ändå att äta kvällsmaten först innan jag for och ta en tupplur, vilket var ganska smart för denna tupplur varade i två timmar. men hur som helst fick jag i alla fall gjort en flyttanmälan till posten & magistraten idag, likaså började jag fundera över ändringar som ska göras till kela men det sparar jag till fredag(tror det blir enklast så när min tillfälliga flytt till kapellbacksvägen går ut imorgon). hämtade även två ljus som några bekanta kunnat köpa hem åt oss på deras ikearesa och så ringde jag även ett kort samtal till vasa el och bad dem lägga av elen i gamla lägenheten, he taaar se!

till skillnad från mig så har gubben då istället målat våra köksstolar ett tredje varv ikväll, han är så duktig. så snart får vi ta dem och gungstolen till vasa också, efter det börjar det bara vara kläder och dylikt som ska flyttas... men som tur är det ju inte pakko på med det nå. får se när vi ska planera in nästa vasa resa... i arbetsväg har jag bara denna torsdag & lördag kvar och sedan två veckor med måndag-torsdag, icke mycket kvar :)))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar