onsdag 23 juli 2014

beslutångest

vet inte riktigt om 'beslutångest' är det rätta ordet att använda, men jag har iaf under bröllops planeringens gång haft riktigt svårt att bestämma mig för hur jag vill ha det med småsaker. för att göra saken ännu värre måste jag förstås fråga av de här hemma och gubben vad de tycker och allt som oftast kommer det så klart olika åsikter och jag börjar bara fundera ännu mera på det.

som t.ex. ikväll hade jag väldigt svårt att bestämma mig hur pärmen till våra festprogram häften riktigt ska se ut. jag var nämligen in till forsbergs efter ett testexemplar idag och kände med detsamma att det var någonting med pärmen som jag inte riktigt gillade. nästan med detsamma när jag kom hem började jag fundera och redigera på en massa olika sätt, men nu är jag i alla fall någorlunda nöjd med valet. jag har redan skickat in det hela igen och det får härmed vara en sak som ännu är streckad på "the to-do list". fint så, börjar jag granska varje litet hörn så skulle jag nog säkert komma på ännu mera jag vill ha ändrat... men det fick vara tillräckligt bra nu.


idag är det även exakt en månad tills vi gifter oss. idag är även dagen då det imorgon är andra sista dagen på hemtjänsten för denna sommar. idag är även dagen då jag hann sitta ut i solen en stund när jag kom hem från jobbet(!!!), det var seriöst kanske tredje eller fjärde gången som jag riktigt solat med bikini... sjukt. osv, men nu ska jag i alla fall ta godnatt för imorgon lär det vara en ganska stressig dag på jobbet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar