tisdag 29 juli 2014

vart for denna dag?

idag har jag jobbat, kommit hem och duschat&ätit och efter det brummade vi hela familjen iväg till kokkola för shopping.jag hittade ett par snygga badshorts åt gubben, ett par ballerinaskor åt mig, en vindtäntjacka(vit!) och en supersnygg ryggväska(trodde aldrig jag skulle köpa en sådan åt mig). resten av familjen shoppade också vilt och de flesta fick köpt kläder till bröllopet. faktiskt en riktigt rolig kväll, fastän hela kvällen for dit... så det enda jag gjort idag - jobbat och varit i kokkola. för nu när vi kom hem för en timme sedan ungefär så var det bara för mig att börja söka mig i säng... det blir en natt med lite på sex timmars nattsömn nu då igen. imorgon kväll tror jag bestämt jag bara ska vara hemma.(eller nu i skrivandets stund kom jag på att 'bejbi' ha fått komma hem från bb... hmmm).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar