fredag 6 juni 2014

TORSDAGSFUNDERINGAR

imorgon är jag sista dagen på hemtjänsten för junimånaden. och jag måste säga att jag faktiskt gillar hur min sommar ordnade sig till sist ändå gällande arbetet - fyra veckor totalt på hemtjänsten och resten vid fresh, verkligen variation. men det känns lagom bra i och med att jag under sommaren både får lära mig om hur vissa saker fungerar inom en del av det sociala området och de veckor jag jobbar med lite monotonare arbete kommer energin räcka över till mycket skoj som hör sommaren till och då förstås även bröllopsplaneringen.

och på tal om bröllop så gifter sig faktiskt en av mina närmsta vänner sig om två dagar(!!!). tidigare har man bara sett fram emot den dagen och den har varit låååångt fram i framtiden, men nu är "the day" faktiskt närmare än någonsin för dem. det ska bli så kul.

lördagens fina brud . bilden är dock från möhippan då hon hade i uppdrag att göra en brudklänning av wc-papper, göra håret under en kort tid och även fixa brudbuketten av det naturen erbjöd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar