måndag 9 juni 2014

ny vecka

nu tycker jag verkligen citatet "en ny vecka med nya möjligheter" passar bra. det är en ny vecka och denna vecka jobbar jag på fresh, denna vecka ska gubben&jag fara till magistraten och fixa lite innan vi ens kan gifta oss i augusti, denna vecka blir förhoppningsvis även inbjudningskorten färdiga, denna vecka kommer jag ta sista delen i andra skedet och denna vecka ska jag dessutom försöka hinna koppla av och eventuellt fara ut till villan över helgen. det känns som om denna vecka verkligen kan bli bra.

eftersom jag börjar redan klockan sex på morgnarna är jag nästan tvungen att fara och sova snart. igår tog det nästan till tolv innan jag somnade, vilket resulterade i endast fem timmar sömn... alldeles för litet. det är dethär med att svänga dygnet igen efter en finfin(!!!!) helg. 

helgens finfina brudpar!

2 kommentarer:

  1. vad gör man vid magistraten?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. vi hade tänkt göra hindersprövningen där. men hade missat oss för man kan nämligen göra den också via församlingen på något sätt och då får man sedan lysning i kyrkan någon vecka(?) före man gifter sig. :)

      Radera