torsdag 12 juni 2014

trög torsdagkväll

jag har spenderat kvällen liggandes i soffan med tv-serier & en film, bra så. otroligt längesedan jag har haft en ledig kväll alldeles för mig själv, blev totalt rastlös fastän jag var otroligt trött efter arbetsskiftet(och somnade faktiskt när jag kom hem från jobb). det har varit lite av en utmaning för mig att stiga upp klockan fem på morgnarna när jag inte direkt är van, men det har gått. imorgon kommer jag ha sista delen av andra skedet i princip hela dagen och sedan blir det fredagsmys. på lördag ska jag och jobba igen, det om det.

på tal om något helt annat är jag bara tvungen att nämna att det inte alls känns som om jag har sommarlov just nu, har en riktigt konstig feelis. tror nästan jag borde ha några dagar ledigt och få slippa ut till villan för att hitta den rätta sommarlovsfeelisen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar