torsdag 9 oktober 2014

vill bortbort

denna lediga förmiddag har jag kollat avsnitt efter avsnitt av revenge och med tanke på att jag var uppe redan före åtta imorse så har jag hunnit kolla några, heh. men snart ska jag väl börja ställa mig smått och fara mot skolan för att där göra något skolarbete och låna böcker till ett annat i väntan på att dagens föreläsningen via internet ska börja. allt detta skulle jag nog kunna göra hemma också(förutom låna böcker då), men i och med att de jobbar på och borrar för fullt här hemma så vill jag bara bortbort. ljudet börjar liksom störa enormt efter bara en liten stund och nu har jag ändå stått ut i tre timmar, det känns som om det räcker. det om det.



några bilder från bröllopsresan. skönt att se tillbaka på allt en dag som denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar