onsdag 1 oktober 2014

20 år!!



otroligt overkligt att jag nu är 20 år! jag har haft en superskön födelsedag hittills och är glad&nöjd att jag kunnat strunta i nästan allt som heter hemsysslor, t.ex. så kommer jag helt strunta i veckostädningen bara för att jag inte alls känner för att städa(dessutom är det typ lika dammigt nästa dag eftersom rörsaneringen i hela höghuset gör så att det är allmänt mycket damm överallt, suck). men jag måste skryta på min man åtminstone - frukost på säng imorse och bjöd på kotipizza till middag(dock är det plus minus noll egentligen eftersom vi har ekonomin ilag, men), i alla fall kändes detta lyxigt jämfört med att stå och röra ihop makaroner och maletköttsås typ.

det om det, ikväll ska jag åtminstone röra ihop någon kaka eller liknande av den grädde vi har i kylskåpet så det inte behöver kastas bort i onödan sedan när datumet gått ut. jag ska även försöka ta och besluta mig, på riktigt, vilka bröllopsfoton vi ska framkalla och kanskekanske påbörja ett skolarbete. så här händer det inte speciellt vidlyftiga saker, men imorgon ska jag åtminstone till frissan och se hur mycket hår jag vågar kapa bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar