onsdag 6 november 2013

vad göra?

sitter i en tom lägenhet och funderar vad jag riktigt ska börja göra. eftersom jag inte har varit och handlat något denna vecka, utan levt på det som har funnits från förr, börjar det bli lite brist på ätbara saker... därför skulle jag behöva fara och handla lite småsaker så jag klarar mig ännu idag och imorgon. dessutom skulle lägenheten också behöva städas, men det sparar jag till senare.

tror minsann att det blir att ta det lugnt i några timmar, kanske kolla på någon film eller serie. sedan far jag och handlar, städar, kanske gör något skolarbete och sedan godnatt. bra, det blir min resterande dag det. måste också nämna i förbi farten att jag just ringde och beställde in en tid till boutique beauty, så om två veckor far jag och provar lite klänningar... så spännande & roligt!

(ett intressant, nödvändigt och väldigt givande inlägg det här. men mina funderingar. jag bara var tvungen att sätta mig ner och fundera över vad jag riktigt ska göra idag, klockan är ju liksom bara ett.)

avslutar med en lika givande och nödvändig bild. ett par skor. och jag beundras nog lite av sådana som faktiskt går runt med liknande skor - obekväma och opraktiska. 

4 kommentarer:

  1. När ska ni gifta er? :) planerar också bröllop till Augusti ! såå roligt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. vi gifter oss också i augusti. jaa och på samma gång lite overkligt! :D

      Radera
    2. Va roligt :) Jaa minsann ! men he så kul ti planer..

      Radera