tisdag 12 november 2013

TISDAG

denna morgon började inte riktigt bra. jag vaknade nämligen först halv nio och skulle vara i skolan kvart över. antingen hade jag lagt av alarmet i sömnen eller så hade jag helt glömt att ställa in alarmet, men det är så olikt mig att försova sig. tack till ellen, räddaren i nöden, som råkade ringa just då och frågade om jag ville sitta på med henne.

resten av dagen har då istället varit helt bra. lite av en onödig skoldag som avslutades redan vid tolvtiden, sedan blev det subway med några från klassen och efter det for jag och ellen till vamk för att göra klart ett arbete tillsammans med de finska socionom studerandena. efter lite umgänge med gubben, en helt lyckad middag och efterrätt, lite bus med mina sambor och skrivande är jag nu hungrig, trött och i behov av en dusch. men ännu ikväll har jag bestämt att jag ska påbörja läsningen inför fredagens tent(skuttar bara fram det, olikt mig?). så bäst att sätta igång med allt, hejhej.

i brist på andra bilder så kommer här en bild av syster och jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar