lördag 23 november 2013

LÖRDAG

jag kom hem från jobbet för en stund sedan, började klockan sex imorse och jag konstaterar varje gång att det är lite för tidigt för mig. men idag gick det faktiskt helt bra att stiga upp klockan fem, det kanske också för att gubben var snäll och lät mig fara och sova redan klockan tio(ja, jag skickade hem honom redan då).

hur som helst, nu till det roliga. igår kom mamma & syster som sagt till vasa för att vi skulle fara och prova brudklänningar, eller jag skulle prova. när jag till först tog en snabb titt på alla klänningar visste jag inte hur jag någonsin skulle kunna bestämma mig för bara en, att bara välja en bland de otroligt många. men efter att ha provat olika modeller, olika klänningar med olika detaljer så fastnade jag ändå för en, en som kändes som jag. jag är faktiskt lite förvånad att jag hittade en klänning sådär snabbt, eftersom jag är ganska så "krantto" med liknande saker, ännu till när det gäller min brudklänning. men nu har jag liksom en brudklänning som hänger i garderoben ändå, hur skoj är inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar