fredag 1 november 2013

ledig fredag

har nu en ledig fredag, vilket är otroligt skönt. dessutom ser jag fram emot den lediga måndagen också, hehe. annars rullar nog livet och skolan på som vanligt bara, inget speciellt att berätta förutom att jag verkligen trivs med utbildningen och att det går relativt bra med allt möjligt nu just. visst, nog finns det jobbigare dagar också när de oändliga arbeten aldrig riktigt tar slut och humöret & tankarna bråkar lite, men idag är en bra dag i alla fall.

jag har redan idag varit och besökt min praktikplats som jag ska vara vid i januarimånad. när jag körde hemåt märkte jag efter en stund hur jag satt och flina för mig själv -  tror det kommer bli en otroligt bra månad det där. men nu ska jag hoppa i duschen innan jag far och klipper bort mina slitna toppar, ingen desto större förändring vågar jag testa på.

(måste förstås också visa vad jag(vi) blev ägare till denna vecka, 3+2 soffor. för tillfället har vi dem hemhemma hos mig i salen, men får se var vi riktigt ska förvara dem tills augustimånad.)

dålig & suddig bild, jagvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar