måndag 18 november 2013

ibland kan jag bara älska livet

dystert & hemskt väder. men konstigt nog påverkade det mig inte idag, dessutom är det måndag? 
var i skola till klockan ett, kom hem och värmde upp någon mat till mig, kollade två avsnitt arrow, gick till skolan igen, handlade mat, åt tortillas(på en måndag, ja), kollade fyra avsnitt arrow på samma gång som jag med dagens omotiverade humör hade roligt åt minsta lilla sak(saker som omotiverade meddelanden på whatsapp), sedan när klockan närmar sig läggdags började jag träna med ena sambon(mellan tio-elva, helt normalt) och just kom jag ur duschen. ibland kan jag bara älska livet.

och fastän jag har legat och kolla en massa avsnitt och helt struntat i skolarbeten är jag nöjd med dagen. jag är nöjd över mina sex kilometer och kvällens träning. jag är nöjd över att ha så fina vänner och sambor. jag är nöjd över att jag känner mig glad. jag är nöjd över att jag endast har en halvtimme i skolan imorgon(obligatorisk närvaro) och att jag sedan ska göra hemtentamen i väntan på gubben. jag är helt enkelt nöjd och glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar