måndag 24 mars 2014

LYCKLIG

började denna lediga dag med lite serietittande. men när jag märkte hur fint väder det helt plötsligt har blivit utomhus så bestämde jag mig för att fara på en promenad. jag ringde gubben och fick med honom också, så det blev en promenad/länk i det fina vårvädret. kan säga att det verkligen är på tiden att jag börjar röra på mig lite. efter att ha varit ute slängde jag mig på soffan vid gubbens och tog det lugnt med honom innan jag for till min lägenhet för att sitta på balkongen en timme. och nu, efter att ha ätit och sett lite serier tänkte jag börja läsa till torsdagens finskatent. men inte ens lite tentläsning kan dra ner på mitt goda humör just nu.

gillar mina träningstights. kanske jag då också ska börja använda dem mera? (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar