söndag 2 mars 2014

02.03.2014.

nu är den långa arbetsveckan över och jag är tillbaka i vasa. tentläsningen, som jag har pratat om, har jag bortprioriterat helt.. energin har inte räckt till helt enkelt. istället har jag under de timmar jag inte jobbat eller sovit försökt att vara lite social. som en klapp på axeln till mig själv(för att jag orkat jobba) tog jag och klickade hem en dunderbeställning från h&ms nätshop idag, nu när de ändå hade 10% och gratis frakt. det kändes genast lite bättre.

och nu, klockan tio denna söndagkväll, ska jag påbörja tentläsningen inför morgondagens muntliga tent i finska & onsdagens skriftliga tent i finska. det är absolut inte jag att spara läsningen till dagen innan, vet inte om det ens har hänt sig tidigare. det känns riktigtriktigt konstigt att jag inte bryr mig på samma sätt längre i att prestera superbra, men på samma gång är det också skönt att jag kan ta det lite lugnare på skolfronten. men nu ska jag bläddra igenom allt då, vet inte riktigt vad som väntar imorgon heller... men jag kan ju bara göra mitt bästa.

drömmer om att ha kort hår... efter bröllopet kapar jag minsann av längden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar