måndag 31 mars 2014

MÅNDAG

idag är det en typisk måndag. på den senaste tiden har jag verkligen inte haft den där typiska "måndagsfeelisen" eftersom jag trivs faktiskt helt bra med tillvaron justnu. men ni vet, den där känslan när man har en hel ny skolvecka framför, nästan allting känns tröttsamt, man är utan motivation osv och vill bara att det ska vara helg och lite ledigt igen, idag känner jag så. idag har jag verkligen "måndagsfeelis".

men inte kan jag göra så mycket, ibland ska det helt enkelt kännas lite tyngre. jag vet inte heller varför jag känner mig riktigt trött och orkeslös, det är bara så. jag ska i alla fall försöka göra det bästa av situationen och skriva lite kursdagbok innan jag fortsätter med att bara göra ingenting(=kolla film & serier, jag kollade just the ultimate gift(så bra film!)).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar