söndag 9 mars 2014

SÖNDAG

sedan senast; i torsdags hade jag en kort skoldag(13-15), packade det sista, gjorde mat till mig och sedan plockade upp en vän och styrde kosan hemhemåt, det var riktigt roligt att catcha up när vi inte träffats på säkert ett halv år. i fredags blev det assistentjobb på min gamla praktikplats, efter det bara fredagsmys för mig själv tills gubben kom och i väntan på det började jag också massproducera lite av inbjudningskorten till bröllopet(eller var det kanske i torsdags? stor skillnad,men).

och helgen har gått åt till assistentjobb på lördag till klockan tre, sedan till gubbens och spela lite innebandy(jag prövade t.o.m på att vara målvakt, hehe), jag sov i två timmar, gubben for på fotbollsträningar och jag började på med en skoluppgift(efter att ha varit och köpt några chokladstänger till mig själv). sedan kom också ena av gubbens systrar hem från en resa och jag blev såå(!!!) ressugen, skulle fast kunna hoppa på flyget imorgon. avslutade dagen med nattmat i form av korvgöranskebab, helt okej.



nu just känner jag mig riktigt omotiverad på något sätt, kanske bäst att inte skriva ner desto mera. i alla fall så ska jag kolla lite chicago fire, duscha och ställa mig, sedan packa inför en vasavecka(men mest chillkläder, eftersom jag endast har två lektioner inkommande vecka, det ni). grattis till dig om du orka läsa allt detta, tror jag aldrig tidigare har flummat lika mycket om vad jag verkligen har gjort på de senaste dagarna i mitt intressanta och händelserika liv. på tal om det borde jag verkligen börja träna&röra på mig... men jo, hejhej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar