söndag 30 mars 2014

tillbaka i vasa

helgen har gått åt till två jobbskift, trötthet & lite umgänge med familjen och gubben. ochoch faktiskt så var jag till skogs och hjälpte pappa och mina bröder en stund på fredagskvällen också. hur som helst var det icke så kul att hoppa i bilen och fara mot vasa ikväll, men här sitter jag nu ändå. jag tror nästan det är morgondagens långa(!!!!) socialpolitik föreläsning som drar ner på förväntningarna inför inkommande vecka, jag kan ju nämna att föreläsningen är mellan 08.30-15.45... så hela dagen. socialpolitik är faktiskt relativt intressant, men att ha samma lärare och ämne en hel dag lockar inte så värst. förhoppningsvis är jag på bättre humör imorgon. 

på tal om något helt annat ska jag slösurfa runt lite på internet innan jag far och sova, tror bestämt jag ska kolla runt på klänningar till något av sommarens alla bröllop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar