måndag 17 mars 2014


min vigselring är hämtad och jag är bara tvungen att känna på känslan, att ha två ringar på fingret. förstås kommer det säkert kännas ännu bättre då det faktiskt gäller och ringen symboliserar något, på riktigt. jag måste erkänna att jag hann ångra mig en liten sekund i mitt ringval efter att ha hämtat den, men nu efter att ha haft den på fingret ett bra tag gillar jag bara mer och mer den helhet som vigselringen bildar tillsammans med förlovningsringen. sist och slutligen är det ju nog symboliken som är det centrala, så det om det.

men nu, efter att ha varit i skolan, in till staden för att hämta ringen och käka pizza med gubben och umgåtts en pikupiku stund med honom, ska jag ta en kort tupplur innan jag far och duscha och börjar på med min presentation som ska presenteras på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar