fredag 9 maj 2014

HEMHEMMA

tog helg redan igår eftersom dagens föreläsning blev inhiberad, men inte mig emot efter gårdagens långa skoldag 09.15.16.45(nog för att vi sluta litelite tidigare). men hemhem kom jag mig åtminstone och jag packade upp mina saker och påbörjade direkt lite skolarbete. igår fick jag färdigt en uppgift och nyligen fick jag färdigt min andra uppgift för idag. jag hade nog tänkt träna lite från morgonen idag, men när jag ändå hade så bra flyt med mitt skrivande så jag struntade helt i det. nu har jag åtminstone "bara" tio uppgifter kvar innan sommarlovet.

men nu har jag färdigt pluggat för idag, ska snart hoppa i duschen och efter det kanske se någon film i väntan på gubben. sedan ikväll blir det släktträff, ha en bra helg!(det ska jag ha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar