tisdag 20 maj 2014

MIN LEDIGA TISDAG

min lediga tisdag har gått åt till att bara ta det lugnt, äta lite mellan varven, läsa lite till morgondagens tent och så förstås har näsdukarna varit trogna(min pollenallergi visar sig verkligen just nu). ikväll kom gubben hit till vasa för att vi skulle på lägenhetsvisning och som det ser ut så har vi i princip en lägenhet till hösten(!!!!!!!). känslan är så obeskrivlig - äntligen har vi hittat en lägenhet som vi kan göra till vårt alldeles eget hem för en stund. och jag bara fantiserar om alla de olika sätt man skulle kunna inreda på(sist och slutligen blir det säkert bara helt vanligt&tråkigt), men jag har åtminstone en drömbild i huvudet. nu är det bara bröllopsdagen vi väntar på så vi kan börja vårt liv tillsammans, på riktigt!

du&jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar