tisdag 6 maj 2014

TISDAG

det är bara tisdag och jag har åstadkommit hur mycket som helst under denna vecka(då räknar jag inte med hur liiiiite jag har hunnit&orkat med på skolfronten). men igår var jag & gubben nämligen till sömmerskan för att få min brudklänning insydd, på samma gång valde vi ut klädsel åt honom till the day... så nu är det borta från check-listan. igår bokade jag även tid till floristen och vi var på vår första lägenhetsvisning tillsammans, men vi avvaktar ännu och ser vad det dyker upp för lediga två:or innan vi skriver på något kontrakt.

idag hade jag skola och efter skolan for jag på staden för mig själv i tre timmar, med mig hem kom ett par färgglada pumps. nu ska jag sätta på mig träningskläder och fara på en cykeltur(måste ju utforska området när jag inte gjort det tidigare och även innan majmånaden tar slut).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar