måndag 26 maj 2014

LEDIG VECKA

nu har jag en hel ledig vecka framför mig, en ledig vecka som jag kommer att ta och försöka ladda batterierna innan jag börjar jobba på heltid enda tills vårt bröllop i slutet av sommaren. jag har nog ett möte och andra skedet inbokat under veckans gång, men det känns inte som så energikrävande saker. förstås kommer jag även fira en massa bekanta som har blivit färdiga med studierna i vår, kul.

denna dag har dock känts lite som ett kaos och jag känner mig helt slut i huvudet av allt funderande. det har nämligen varit lite från och till med vissa saker i mitt liv på den senaste tiden. men jag förstod att ta det lugnt idag och enda vettiga jag fick gjort var att ordna lite inför bröllopet och fara in till staden för att köpa möbelfärg(!). ja, jag håller nämligen på med ett litet renoveringsprojekt och det ska bli riktigt intressant och se om jag lyckas förstöra vårt bord&fyra stolar eller om de faktiskt kan användas sedan i vår lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar