måndag 15 september 2014

MÅNDAG DEN FEMTONDE



denna måndag har varit en bra måndag, inte en sådan måndag då man helst bara skulle ligga under täcket och har halvt lite ångest för att det är så länge tills helgen. men vetni, jag fick en enorm skolmotivation under dagens vuxenpedagogik föreläsning så nu känns det riktigt bra att vara igång med studierna igen. efter skolan for jag dock till polishuset för att förnya mitt körkort istället för att fara hemma och råplugga(lite skämtosido nog), sedan när jag kom hem höll gubben på att städa så jag började på med maten. direkt efter maten kom vi på att vi skulle fara på jakt efter ett tv-bord och hem kom vi faktiskt med ett nytt,enkelt men snyggt tv-bord och ett nytt tv... det fick vara årets "för-tidiga-julklappar".

en annan trevlig happening för idag berättar den första bilden om, vi fick nämligen våra bröllopsfoton och vi är så sjukt nöjda och jag förstår inte hur jag någonsin ska kunna bestämma mig för vilka jag riktigt ska framkalla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar