torsdag 25 september 2014

TORSDAG


denna torsdag hade jag tänkt vara otroligt aktiv och göra undan några skolarbeten redan från morgon, när jag ändå var ledig. men när jag vaknade tog det istället väldigt snabbt för mig att ta på mig nå kläder, äta morgonmål och så plötsligt var jag på väg mot stejnhaga. målet var sotka och deras -40% på mattor och med mig hem kom faktiskt också en matta. jag hittade även en kudde vid asko som jag bara måstemåste köpa, sååå fin enligt mig. besökte även röda korsets loppis och minimani innan jag for hem. och det finns så mycket jag skulle vilja ha i inredningsväg, men jag ids inte köpa precis allt. som näst behöver vi i alla fall en sovrumslampa och någon typ av dörrmatta. 

det om det. nu ska jag surfa runt lite innan jag börjar på med kvällens mat- plättar(!!), gör det dels för att mjölkens utgångsdatum är idag men dels också för att jag råkade vara snål på det. sedan ikväll ska jag då skriva sociologiarbeten, det är tanken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar