måndag 22 september 2014

MÅNDAG, en ny vecka

i helg har jag haft så jobbigt med förkylningen, som tur börjar den släppa( gubben är säkert nöjd han också, han har nämligen haft svårt att sova när jag har andats så konstigt på nätterna). trots att näsan var täppt steg jag upp klockan sex på lördagsmorgonen och for iväg mot ikea med mamma & pappa. vi gick igenom hela ikea på bara två timmar(!), men vi visste vad vi skulle ha och jag lyckades med att inte köpa någonting onödigt, allt som jag plockat åt mig blev faktiskt under hundralappen.  och gårdagen blev exakt så som en söndag ska vara - vilavilaochvila. 

så nu känner jag mig faktiskt reda för en ny vecka. denna vecka har jag bara två skoldagar, men av den "lediga tiden" ska jag faktiskt försöka göra något vettigt. idag planerar jag att åtminstone tvätta smutskorgen tom och att påbörja lite av de arbeten vi har i sociologi.

bara för att jag kollade igenom filminspelningen från vår dag igår vill jag bjuda på en bild från vår porträttfotografering. mera närbilder fås när jag väl har bestämt mig för vilka jag gillar mest (; 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar