söndag 13 mars 2011

amazing!

vilken gårdag säger jag nog bara!
dagen började med att jag steg upp och märkte att det var ett otroligt härligt väder, ringde till alex och frågade om vi skulle ta en sväng ut på isen. vilket resulterade att jag snabbt åt någonting och så var vi på väg mot larsmo. men att jag redan efter 200 m ungefär började klaga om att vi tar av oss skidorna och går istället kan vi ju skippa, men jag hade ingen lust med skidning plus att det inte heller fanns något spår. och om man ännu till bortser från att jag var ganska trött och slut eftersom jag under dagen inte hade ätit så mycket så var det faktiskt otroligt härligt att vara ute på isen i det perfekta vädret.

slutspurten (;

vid femtiden körde vi mot TB och satt där en stund, kan säga att det var första gången på otroligt länge som jag for till staden med en stor huppari, joggingbyxor och en stor ytterjacka... men jag kom en stund och tänka på- vem bryr sig egentligen?

sedan efter att ha varit en sväng till alex så han kunde byta kläder osv., efter att ha själv duschat och ätit lite kan jag säga att det var obeskrivligt skönt att ta fram chips och något gott att dricka och bara sätta sig ner för att kolla på melodifestivalen.
euroviisot jälkeen luulemme että ilta (haha) skulle sluta med mys - men nej!
vid tolvtiden for vi och hälsade på mina vänner, vilket ledde till nattprat. timmarna bara gick och plötsligt var klockan tre, fyra... halv fem och då blev det gonatt för våran del. men det var så otroligt skönt att sitta där och diskutera om precis allting och man brydde sig inte heller i att klockan tickade och man visste att man skulle vara trött idag... men kan säga att det var det nog värt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar