lördag 19 mars 2011

lördag

har sovit över tolv timmar inatt, snacka om skönt!
gårkvällen blev bokstavligen chill - vi kollade bara en halv film och sov typ resten av kvällen. plus att vi också var till kållby en sväng och hämtade upp syster.
dagens planer då; bara ta det lugnt, ut på en promenad någon gång snart och ikväll blir det förlovningskalas. har ingen aning om vad jag ska börja lägga på mig, men det tar jag som ett senare "problem"...


och till er som kanske funderar varför jag just har en tågbana på bilden kan jag säga att det är som ett sätt att peppa mig själv; bort från alla negativa tankar och känslor, att ta en dag i taget och ta allting som det kommer bara... efter allt jobbigt så kommer det att bli bra en dag, men man vet bara inte hur länge det kommer ta. jag måste bara få mig själv att tänka lite positivare, annars kommer dagarna att innehålla en massa obehagliga känslor och onödiga tankar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar