onsdag 2 mars 2011

härligt väder!

att solen skiner och det är på plus grader får en att bara le - våren är snart här!
hur som helst är jag nu färdig med vuokatti klippet och vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, hade otroligt problem med att lägga bakgrunds musiken, så till sist blev det bara manian - forever young.
jag kan inte lova att klippet kommer upp här idag, eftersom jag inte vet om jag får visa det offentligt ännu... men så småningom kanske.
själv ser jag inget roligt med det längre ungefär eftersom jag har sett alla korta filmer om och om igen, men det är alltid trevligt att ha ett filmklipp att kolla på efter några år.
men nu ska jag sluta att sitta här inne, istället ska jag dra på mig lite kläder och åka ut på en promenad med syster, hejdå!

bild från vuokatti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar