torsdag 3 mars 2011


puss på dej!

väntar på att backhoppningen ska börja, att maten ska bli färdig så småningom, att mitt hår ska torka och sist men inte minst att älskling ska höra av sig.
jag tror och hoppas att jag hinner vara med honom ikväll före han sticker iväg till jobbet, för det känns som evigheter sen sist.
annars är det väl bara att gilla läget - har hittills haft ett jätte bra sportlov och finland tog ett brons idag i VM... men en ny skolvecka närmar sig.
jag har inte ännu ens tänkt tanken att skaffa böckerna till nästa period och jag har inte heller valt bort kemikursen, så troligtvis läser jag nog ändå en(obs!) fördjupad kurs i kemi eller fysik.
men det är ännu en helg före vardagen börjar på riktigt igen, så ska verkligen försöka njuta nu av den sista ledigheten!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar