söndag 6 mars 2011

ska man skratta eller gråta?

vaknade med migrän i natt och fick sedan problem med att hitta sömnen igen. huvudet dunkade och jag tyckte bara det var för ljust i rummet. vilket betyder att jag högst har sovit fyra timmar inatt, seriöst.
så idag är jag lagom trött - har endast kollat på VM typ. fint att iaf mäkäräinen lyckades ta guld i skidskytte och jag trodde nästan också en stund att lallukka skulle ta guld på gubbarnas 50 km, men han slutade åttonde ändå till sist.

har inte alls någon lust med att åka tillbaka till skolan imorgon, men skönt är det iaf att jag inte har matematik eller finska i nästa period. väntar inte heller på att få ut de prov vi inte har fått... speciellt inte matematiken, kommer bara på mer och mer som jag har gjort fel ungefär... och motivationen för långmatematik stigeeeeeeeer bara. äh, det är bara att ta det som det kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar