måndag 28 mars 2011

världens lääängsta dag

jag trodde verkligen inte att jag skulle orka stiga upp ur sängen imorse.
ljudet av alarmet sket jag fullständigt i, vilket ledde till att jag först for till andra lektionen idag... och dagen har gått trööööögt! håltimmen spenderades i en soffa, halvsovande med skolböcker i handen som man försökte läsa ur, men hjärnan och ögonen hängde inte alls med.

kan säga att det första jag gjorde när jag kom hem från skolan var att lägga på mig pyjamasbyxorna, och dem tänker jag gå i precis hela kvällen, punkt! :)

nu - stylisterna!

3 kommentarer:

  1. Hej Johanna! Super fin blogg du har!
    Annars så undrar jag hur du fixade H&M saken. Alltså du hade ju en massa kläder på den vita bilden, hur fixade du det? :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan, var roligt om du tkr det!
    och bilden fixade jag på paint - kopierade in klädesplaggen dit bara och beskärde bilden senare, inte alls svårt :)

    SvaraRadera
  3. Okej, tack så hemskt mycket! :)

    SvaraRadera