tisdag 1 mars 2011

bakdag?

när jag vaknade för en stund sedan trodde jag verkligen inte jag skulle kunna stiga upp ur sängen, eller ens röra mig typ. mina armar är som stela pinnar typ(hur nu stela pinnar är riktigt), men de är iaf otroligt sjuka. och jag har ännu inte vågat kolla om blåmärket under bysten har blivit större och mer synlig... men det värker iaf mindre än det gjorde igår och det kan ju bara tyda på det att det inte alls är något allvarligt.
haha, trodde döden var nära igår när jag såg att min ena kompis kom rakt emot mig och inte hade riktigt kontroll över brädan så det enda jag hann göra var att jag snabbt släppte ner mina ögonlock för att inte se kraschen. och det resulterade då att jag fick det där blåmärket. men som tur hände det inte någonting annat med oss båda!

i alla fall så är jag på bakhumör idag. och jag kan säga att det verkligen inte händer så ofta!

fick bli en bild av mia och hanna, för de var inte med på gårdagens bild. men de här söta typerna var jag också med igår! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar