måndag 28 februari 2011

hemma

har nu packat upp allting efter en hel dag i backen och man kan nog säga att det verkligen tar ur en alla krafter när man ränner snowboard nästan en hel dag, är helt slut nu efter att suttit i bussen ännu till.
men dagen har nu bestått av en hel massa skratt och omväxlande humör. hade till först ingen alls lust att åka, men när man sedan började våga släppa sig kände man sig fri som en fågel typ, det var hur härligt som helst. och sedan när vi också utmanade oss själva i skogens alla hoppor blev det nog lite extra tränande åt våra magmuskler eftersom vi skrattade så mycket. jag kanske lägger upp en film någon dag om jag bara får för de andra. för hur som helst har jag nog tänkt klippa ihop en kort snutt från dagens missar imorgon, haha.
men om jag ska kortfatta allting i bara några ord så har jag faktiskt haft en jätte rolig dag med mina vänner! :)

eftersom min kamera lämnade hemma idag, så har jag inte ännu fått tag på några bilder från idag... men det kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar