torsdag 10 februari 2011

känslan som uppstår när man vet att man kan bättre men ändå misslyckas!
volleyträningen efter skolan var otroligt rolig, om man räknar bort servarna och de misslyckande man gjorde. men det som stör mig mycket är att jag förut oftast ha fått över mina överhandsservar, men nejför att de ville över nätet idag. plus att om jag nu också far med, troligtvis som bara en reserv, men ändå så skulle jag missa åtminstone en provförberedelse och kemi provet, så funderar hårt på att försöka nästa år istället...

men jag tänker absolut inte börja deppa nu över att det inte gick som väntat, för det är ju fredag imorgon! vilket betyder ledigledigledig i två dagar efter att ha skoldagen och fredags städandet bakom sig.


helt otroligt, jag har inte hittills under vintern åkt en enda gång snowboard. började faktiskt sakna det när jag just kolla igenom lite bilder från ifjol när jag var till vuokatti. helt klart så måste jag åtminstone åka en gång till något ställe och åka lite förrän snön smälter, bara det skulle bli lite varmare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar