lördag 5 februari 2011

femtefebruari

vi hade nog ändå turen på vår sida igår, eller det beror på hur man tar det. men för det första så vi fick ju nog ändå bokat någon bowling till slut. haha, men för det andra var vi på lite senvägar i karleby förrän vi
hittade dit, vilket resulterade att det blev en kortare bowlingtur. men helt roligt var det ju nog ändå. kvällen avslutades senare med lite käk, ett kaffebesök till bosund och sist med inte minst - mys med älskling.

tack vare min värk vaknade jag redan klockan åtta i morse (där var jag helt klart ironisk) och har ingen aning om vad jag skulle ta mig till, seriöst. men jag hoppas verkligen att det blir bättre mot eftermiddagen för jag skulle faktiskt vilja se när älskling spelar sina matcher idag. ibland önskar man bara att man var det motsatta könet...

värmedyna, tack för att du finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar